bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır.Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kendini zorla abisine siktiren kizin hikayesi Etiketi


kendini zorla abisine siktiren kizin hikayesi kendini_zorla_abisine_siktiren_kizin_hikayesi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
yengem zorla kendini siktirdi
slm ben istanbuldan burhan.ben 16 yasinda lise 3 e yeni gectim. nese kisa kesip olaya geciyim... yengemin adi fatos.ben yengemi onceden aslinda h
128588
Ceyda Harika Pornosu
Meraba ben Ceyda 28 yaşındayım.3 senelik evliyim ve kocamla mutlu bir evliliğim var.Manisalıyız ama ama evlendikten sonra izmir foçada müstakil bir ev
36560
arkadaşımın karısını yatak odalarında siktim
merhaba hikaye severler sizlere başımdan gecen cok güzel bir olayı anlatacam arkadaşımın karısını halimeyi nasıl becerdiğimi anlatacam ben 29 yaşı
47018
hamamın saunasında
istanbulda kaliteli gayların takıldığı bir hamama gitmiştim.tiyo vereyim tophanede isim vermeyeyim.buraya sırf sikişmek için gidiyorum vede hiç boş çı
27754
Minübüste Fortculuk Yaptım
Kayseri şehir merkezinden başka bir semte gitmek için otobüse binecektim.Otobüs çok doluydu dolu olmasına rağmen benim çok hoşuma gitmişti çünkü içeri
57170
En Mutlu Günüm
MERHABA ARKADAŞLAR BEN MURAT GÜNLERDEN CUMARTESİ'Dİ VE BENİM EN ÇOK İLİŞKİYE GİRMEK İSTEDİĞİM GÜNLERDEN BİRİDİR 19 YAŞINDA BİR KUZENİM VAR ONUN O
21701
Halamı azdırdıktan sonra siktim .
Mrb ßen bursadan Mertcan Halamın ismi Songül 22 yaşında çok tatlı balık etli sarışın mavi gözlü açık giyinen biridir neyse uzatmıyacaqım halam beni
26493
bir jigolonun anısı
Slm ben aydından gökhan jigololuk yapmaya 5 yıl önce internette dolaşırken bir siteye üye olarak başladım malum iş bulmamanın zorluğundan bu mesleği
12041
arkadaşımın karısını parkta gördüm sonra...
Merhaba ben VOLKAN 33 yaşında 1,81 boyunda 78 kg esmer gür saçlı,sporcu, zıpkın gibi, bekar bir erkeğim İzmirli yim yalnız yaşıyorum. Benim iyi anş
39232
yengemle milli oldum
Merhaba arkadaşlar , Ben Emre Çağrı (Gerçek ismim değil ) . Hemen hikayeme geçiyorum. Geçen sene ablamla beraber İstanbul'a dayımlara gitmiştik.
63493
20 cm sik var bende
slm ben murat ist da oturuyom ben 38 yasında evli 2 cocuk babasıyım basımdan gecen güzel bi yaz tatili hikayemi anlatayım yaz oldugundan eşimve cocuk
10052
bursali temizlikci
evet ben bursada gorev yapmakdayim zaman zaman kacamak deyisik lik neyse bir gun is yerimize temizlik firmasi dan 5 bayan iki eekek dayireyi temizleme
16978
Masajlı Sikiş
Meraba.Ben 25 yaşında bir masörüm ve adeta seks konusunda uzmanım.Bir gün bir bayan çalıştığım şirketi arayıp bilhassa beni istediğini söylemiş ve bir
11753
Bir tas attim iki kus vurdum
Annesi gec gelecegi icin fazla vakit gecirmeden biran önce sevismeye basladik. Ilk baslarda yavas yavas öpüsmeler sonra gittikce sikismeler meydana ge
9632
yengemi yazlıkta siktim
Slm ben ertan 19 yaşındayım yakışıklı uzun boyluyum. Bundan yaklaşık 2 sene önceki başımdan geçen bir sex hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. yeng
93962
Üvey Annemi Sikiyorum
Üvey annem 34 yaşında taş gibi bir hatun. Annem öldükten 2 yıl sonra babam karısızlığa dayanamayıp üvey annem olan elifle evlendi. 2 yıldır aynı evde
142734
21 yaşındaki kızı sikişim
merhaba , ben deniz (gerçek adım değil tabii) yine böyle bir sitede yaşadığım bir çiftle sex hikayemi yayınladıktan sonra birkaç kişi adresimi ekledi.
28901
Eniştem
Merhaba ben selim bu olay tamamen gercektir ankara-sincanda olmustur ısımler harıc hersey doğrudurh hikayemde sıra ; Ben istanbulda oturan kızlarıd
21362
Yengem
O yaz köye gitmiştik ben 16 yaşındaydım babamlar 4 kardeşti bizim köydede 2 ev vardı 2 2 paylaşmıştık bizim sülallde o yaz bnde başka erkek yoktu bizi
79675
karımı yürüyüş yolunda 4 amele sikmiş
KARIMI YÜRÜYÜŞE GÖNDERDİM YENİ KOCALARI OLDU SİZE ÖNCE KARIMI ANLATAYIM. KARIM FATMA 166 BOYLARINDA 86 KİLO BEYAZ TENLİ 90 NUMARA SÜTYEN KULLANAN Y
49065
 
Seks Hikayeleri : Sex Hikayeleri : Sarışın Hikayeleri : Porno Hikayeler : Travesti Hikayeleri : Sikiş Hikayeleri : Gay Hikayeleri : Grup Sex Hikayeleri : Olgun Kadın Hikayeleri : Erotik Hikayeleri : Yaşlı Kadın Hikayeleri : Gerçek Hikayeler : Lezbiyen Hikayeleri : Bakire Kız Hikayeleri : Dul Hikayeleri : Sesli Hikayeler : Görüntülü Sohbet : Erotik Video izle : Sikiş Hikaye :
sexs sexs arşivi porno izle porno video arşiv gibi site tecavüz porno en yeni gerçek tecavüz pornoları porno gerçek türk porno videoları porno hikaye