bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır.Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kaymak gibi 31 seks hikayeleri Etiketi


kaymak gibi 31 seks hikayeleri kaymak_gibi_31_seks_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Gercek Dul Sex Hikayesi
Selamlar ben bir otelde çalisiyorum. Benim her zaman dullara karsi bir ilgim olmustur ama is yerinde bir dulla iliskiye girecegim aklima gelmezdi... t
54292
ilk kocam abim
girmişti nerden derseniz iki katlı ranzada yatıyorolmamdan geceleri çok sık seslerle 23 yasında şuan sex sextorunde çalışan bir travestiyimbusextor
26467
annemi siktim pişmanım
benim başımdan geçen olay bu yazın meydana geldi. eniştemlerin bir yazlığı vardı kendileri yazın 2 hafta gelir kalır geri almanyaya dönerlerdi bende y
68103
ilk pasif deneyimimmm
Merhabalar ben melih 19 yaşındayım 168 boy 54 kilo beyaz tenli tüysüz parlak biriyim.size bundan 3 yıl önce başımdan geçen ilk gay ilişkimi anlatacağı
11333
bursali temizlikci
evet ben bursada gorev yapmakdayim zaman zaman kacamak deyisik lik neyse bir gun is yerimize temizlik firmasi dan 5 bayan iki eekek dayireyi temizleme
16981
Escort Sitesinden Kız Siktik
Mrb 20 yaşında daha önce hiç milli olmamış genç bir erkeğim. doğum günümde arkadaşlarım geneleve götürecekti ama aksilik oldu gidemedik. babamdan haft
26566
milli olma hikayem
Merhaba ben İstanbuldan Tolgahan. Anlatacaklarım tamamı ile gerçektir. Yaşım 19. Seksle çok erken yaşımda ilgilenmeye başladım. hep 31 çeker rahatlard
24690
otel odasında ilk
Mrb ben Oksan 27 yas 183 boy 62 kilo beyaz tenli ince belli dar kalcali kadin camasiri giyen ve kendini kadin hisseden gizli pasif cd yim.ilk deneyimi
16218
teyzemin kızıyla sikişimiz
Merhaba sex düşkünü dostlarım..Bende sizlerden biri olarak kendi hikayemi paylaşıp rahatlamaya geldim.Adım Selim.. Bende boşalmayı ve boşaltmayı çok s
25243
mübalaha apla
slm ben can ama arkadaşlar bana karbonmonoksit der ;) 19 yaşında iri yapılı kısa boylu kumral bir gencim. Çoğu kişi çok sexy olduğumu düşünür. Neyse h
8784
Okulda sevdıgım kızla
Selam Benım adım Mert Ben Suan 16 bundan Ikı Sene Once Okulların Kapanmasına bır hafta kala Sevdıgım Kızla Bır Odada Yanlı Kaldık Ve Bır Bırımızle kon
17759
Sinemada başlayan sevişme mutlusonla bitti
Selam beyler benim adım mutlucan 22 yas ve istanbulda ikamet ediyorum bir kiz arkadasim var ismi öznur 19 yasinda iri gögüslü dolgun kalcali bir hatu
22609
20 cm kalın sik var arayana duyurulur
slm ben murat ist da oturuyom ben 38 yasında evli 2 cocuk babasıyım basımdan gecen güzel bi yaz tatili hikayemi anlatayım yaz oldugundan eşimve cocuk
9028
komsumun oglu yırttı beni
mrb hikaye okurlar adım h suan ben 183 88 21 yaşındayım anlatacam hikayem tamamıyla gercektir ananıp inanmamak sise kalmış bundan 3 sene önce komşumun
43784
esmer yaşlı müşterim
ben 28 yaşındayım kendime ait su dagıtım bayiim var bundan yaklaşık 1 ay önceydi öyle saatiydi elamanım öyle yemene gitmişti bende dükanda yalnız otur
33714
azgın komşumun cilveli oyunu
bu anlatacagım hikaye tamamen gerçektir tamamen Selam ben 29 yaşında 1,75 boyunda 77 kilo sex manyağı bir gencim Karşı komşum fatoş abla (t
21719
ablamın arkadaşını becerdim
Ablamın arkadaşı esra ile harika dakikalarımı sizlere tamamen doğal olarak anlatacağım; ablamın sürekli bize gelen bi arkadaşı vardı evlenmiş boşan
35003
Yengemi uyurken orgazm edip siktim
Ben 18 yaşında genç yakışıklı bir delikanlıyım. Size 2,5 ay önce yaşadığım hikayemi anlatmayı çok istiyorum.Kuzenimin nişanına hatay'a gittik Ben y
265986
masaj isteyen kızı sikişim
merhaba arkadaşlar ben berkant istanbuldanım 28 yaşındayım boyum 1.81 düzgün bir fiziğim vardır hikayelerimi okuyanlar bilir masörlük yapıyorum ve bu
27669
kadınlığa ilk adımım
selam... annem ve babam ayrılmışlardı.ben annem ve ablamla yaşıyorum.ablam üniversitede okuyor.sadece hafta sonları geliyor.annem bayan kuaförü. 12 y
38743
 
Seks Hikayeleri : Sex Hikayeleri : Sarışın Hikayeleri : Porno Hikayeler : Travesti Hikayeleri : Sikiş Hikayeleri : Gay Hikayeleri : Grup Sex Hikayeleri : Olgun Kadın Hikayeleri : Erotik Hikayeleri : Yaşlı Kadın Hikayeleri : Gerçek Hikayeler : Lezbiyen Hikayeleri : Bakire Kız Hikayeleri : Dul Hikayeleri : Sesli Hikayeler : Görüntülü Sohbet : Erotik Video izle : Sikiş Hikaye :
sexs sexs arşivi porno izle porno video arşiv gibi site tecavüz porno en yeni gerçek tecavüz pornoları porno gerçek türk porno videoları porno hikaye